Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

fredag 3 juni 2011

Klämdag

Visst är det härligt med en ledig klämdag!
Allra helst som alla oljudsmarodörer verkar arbeta för i dag är det tyst.

Det är redan varmt, + 24,7 grader i skuggan, vart ska det sluta...

I dag är 6 år sedan jag ansökte om skilsmässa.
Vissa datum som blir en milstolpe i ens liv, fastnar extra hårt i minnet...

Önskar er alla en härlig försommardag!

5 kommentarer:

  1. Jag har gjort en insats i samhällets tjänst idag men bara mellan 8 och 12 så nu är jag hemma igen en vända. Ska träffa bästa dottern för fika på stan senare och lapa sol. Det där med att vissa datum fastnar extra kanske inte är så konstigt när det handlar om stora händelser i livet. Det betyder ju att händelsen, hur jobbig den än var, inte gick obemärkt förbi och man har förstånd att reflektera och kanske t.om. minnas det som var bra!

    SvaraRadera
  2. Tack för din hälsning.
    Det Mångmamma skriver om berör mig starkt.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du oxå har haft en härlig dag

    SvaraRadera
  4. Värmen verkar ha kommit för att stanna:)
    Jag hoppas du har kunnat njuta av solen och lugnet utan marodörerna :)
    Milstolpar kan vara både minnen, bra som dåliga och sedan den positiva känslan över att ha gjort ett val som kan leda till något bättre.
    Jag hoppas din milstolpe leder framåt...Kram

    SvaraRadera
  5. Jag kommer aldrig ihåg datum! Men jag dela in mitt liv i före och efter olika händelser. Jag får väl vara glad att jag kommer ihåg när ungarna fyller! Din milstolpe är stor för det var ju där du satte ner foten på ett tydligt sätt och sa ifrån!
    Kram vännen!

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥