Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

fredag 7 januari 2011

I dag åker julen ut!


Då var julen över för denna gången. Sammanfattningsvis har den varit god, så jag känner stor tacksamhet!!!


När alla juleljus åker bort blir det mörkt och grått - då gäller det att piffa upp det lite. Just idag ingen inspiration men ska kolla runt lite på era sidor och se om jag hittar några bra tips.


Det var plusgrader i går efter att snöovädret dragit förbi. Passade på att ta några bilder i trädgården. Visar här knopparna på syrenerna som är så hoppingivande...



2 kommentarer:

  1. Vilka stora knoppar! Dom får allt lugna sig ett tag med att slå ut. Det är för att det blir så mörkt som jag drar på att slänga ut julen.

    SvaraRadera
  2. Jag har inte pyntat nåt som är direkt juligt så jag tar det lugnt liksom syrenknopparna säkert oxo gör. Fast dom sätter sina knoppar samtidigt som dom släpper sina löv på hösten. Så lite bråttom har de allt.
    Ha det gott och nu skall de bli spännande och se om jag kan skicka min kommentar. Det har inte gått tidigare sen du bytte blogg. Men jag har gjort ett nytt googel konto. Fin blogg du har förresten. Kramen.

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥