Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

fredag 7 januari 2011

Ledig fredag



Tjejerna och jag tog bussen till Malmö C och prövade därifrån nya citytunneln till Hyllie station.  Där vi kollade lite runt innan tåget gick tillbaka till Triangeln. En runda på Möllan där det blev lunch bestående av stans bästa gyro på grekiska restaurangen. Bara så gott och tala inte om deras pitabröd... 


Buss till Oxie där lillebror med stort M bor med fasters favoriter. Alla kusinerna njöt ute i snön - byggde grotta och snölyktor. Det är så härligt att se mina stora på 15 och 20 år leka med sina småkusiner på 4, 6 och snart 8. De har sån varm kärlek till varandra som jag hoppas stannar kvar länge mellan dem i livet...


Några vackra snöbilder från dagen:





3 kommentarer:

  1. Mark Harmon är en av mina absoluta favoriter, men idag såg jag att Tom blivit äldre även han, och det klädde honom om vi säger så ;-) Vackra vinterbilder!

    SvaraRadera
  2. Hej Lena! Ni verkar haft en mysig dag men jag blir lite konfunderad inne hos mig när du skrev den sista meningen....

    Hoppas att allt är bra med dig, kram/caja

    SvaraRadera
  3. Ja Caja, eftersom åldersskillnaden är så stor mellan dem så finns ju risken att de växer i från varandra eftersom de inte kommer vara i samma livsfas mestadels av livet. Det kommer krävas mycket vilja och kanske lite tur att deras kärlek till varandra ska få fortsätta vara stark. Deras livsöden är ju öppna kort - duger det som förklaring till min sista mening.
    Kram

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥