Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

onsdag 15 december 2010

Så mycket bättre

 Jag har funderat mycket på vad som gjort att jag tyckts så mycket om detta programmet. En sak vet jag och det är att det har fått mig att må så mycket bättre... Deltagarna har varit genomgoa mot varandra och visat varandra en respekt som är sällan skådad i TV i dag. De är alla etablerade artister, relativt trygga i sig själv och har inga behov att framhävda sig på bekostnad av någon annan. Att de sen hade förmågan att förmedla sin ödmjukhet till tittarna visar vilka proffs de är!


 Jag har aldrig sett Big Brother och dyl men jag har sett Stjärnorna på slottet. Första säsongen var bra men sedan tycker jag (ni får gärna ha en annan uppfattning) att det deltog flera personer i programmet som inte var snälla (på ren svenska!) och deltog bara för att få publicitet. Jag är sedan länge en stor fan av Jonas Gardell och så som divan Dellert bar sig åt mot honom resulterade i att jag inte vill se programmet fler gånger. Vad är det för fel på att vara snäll och vänlig, att förmedla det goda till varandra. .


Bonus!
 Jag tycker att det är så gott att se Lill-Babs och Lasse vara så fina vänner. Jag kan bara önska att mitt X och jag kunde vara så stora mot varandra och lämna det tråkiga bakom oss. Jag inbillar mig att jag kan det men tyvärr kan han inte förlåta mig för att jag lämnade honom och "tog" hans barn i från honom. Nu vet jag att han går i mansgruppen i stan och jag hoppas att han finner det stöd han behöver för att kunna vidare nykter och utan bitterhet. Han är trots min stora kärlek och far till våra döttrar!

3 kommentarer:

  1. Vet du...jag har bestämt mig för att om detta program kommer att sändas fler gånger så ska jag banne mig titta på det jag med!

    Natti natti/caja

    SvaraRadera
  2. Åh...kaffe...och gott bröd....jag hade gärna jobbat i denna "syndens" stad....

    Ha en fin eftermiddag, skönt att du kom hem helskinnad. Håller tummarna för att alla gör det idag!

    Kram/caja

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥