Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

tisdag 7 december 2010

Inåtriktat arbete

Att arbeta med sig själv är givande och energikrävande - helt enkelt skittufft! Det tar bara aldrig slut. Just nu har jag tagit paus från att gräva djupt och i stället ägnar mig åt lite finputsning av ytan för att hinna i kapp.


På  http://ulrikagabriel.blogspot.com  skriver Ulrika om sitt arbete som inspiratör och coach. Det  är alltid intressant, inspirerande och givande att läsa hennes inlägg. Det finns ofta en vinkel som hon nämner som startar en ny process i mig.


Julstämning i mitt fönster

1 kommentar:

  1. men du...vilken bra sida, tillagd inne hos mig direkt!
    ha en skön kväll/caja

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥