Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

måndag 12 mars 2012

Vår i luften

Har inte varit flitig på bloggen på sistone, hinner tyvärr inte allt man vill göra. Dygnets 24 timmar och kroppen vill inte räcka till. Har precis spenderat några sjukdagar med halsont, feber och huvudvärk. Visserligen är jag glad att jag har både hals och huvud men ...

Firade våren med att vara ute en stund i trädgården i dag och kan bidra med följande vårbilder med telefonen - inte bästa kvalitet men njuter av känslan:




I morgon blir det åter arbete, vilket ska bli skönt. Eftermiddagen är det speeddating med yngsta dotterns lärare, 15 minuter med varje - ett jäkla springande i korridorerna! Dottern klagar på att jag vill pausa 15 minuter mellan träffarna - jag är ingen superkvinna trots allt!

8 kommentarer:

  1. Vårvirusen verkar vara lika pigga som växterna är på att spira och gro...Här har vi haft liknande symtom. Skratt, både virus och vår. Dina bilder är jättefina. Ta det lugn nu när du "kvartar" runt i mellan lärarna där i skolan ;) Kram och ha en fin fortsättning på veckan.

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är på bättringsvägen iaf!! Och våren ÄR på G!! Jag träffade både citron- och nässelfjäril idag :)
    Kramar ♥

    SvaraRadera
  3. Det gör inget att du tar paus ibland så länge du inte försvinner helt :)

    Nu blir jag lite avis på Lippe som sett fjärilar.

    SvaraRadera
  4. Ibland behövs en paus för att allt sen ska gå lättare igen. Våren är verkligen i full fart nere hos dej.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Håller med dig! Inte alltid lätt att hinna med allt i livet inte, sedan en blogg på det som ska uppdateras och verka kul och intressant för andra läsare...har man inte problem så skapar man dem! (ler)
    Hoppas livet är under kontroll, här är det totalt kaos just nu, men jag är van och kallar sådant "detaljer"...ha en fin och trevlig helg!
    Stor Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  6. Men visst är det fint nu...älskar denna delen av året.
    Fas, jag älskar alla delar av året ;)

    SvaraRadera
  7. Hoppas du är helt återställd nu!

    SvaraRadera
  8. Ja, visst är det härligt med vår i luften..
    Du har fångat fina vårtecken på dina bilder..

    Kram Maidi

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥