Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

måndag 5 december 2011

Dag 1

Det gick bättre än vad jag trodde, min återgång till strålbehandlingsapparat.

Har visserligen förbaskat ont i kväll men jag fick ett mycket glatt bemötande av mina kolleger och då går allt mycket lättare.

Ska försöka sluta reta mig på mina chefer och gilla läget. Det kunde vara värre!

Men hade jag skrapat 1 000 000 på trissen i går så hade jag sagt upp mig i dag - utan tvekan!
10 000 i 100 månader då hade jag klarat mig till jag var 61 om jag inte hade hittat någon annan inkomst.
Men drömmen lever kvar!!!


Två söta tjejer sover sött

7 kommentarer:

  1. Klart att man måste få drömma om den stooora vinsten! Sitter just nu och letar lägenhet som vi tänker köpa till sonen P. Hade inte varit dumt med ett litet tillskott i kassan : ) Det var kul att ha dig hos oss idag även om det var jäkligt rörigt! KRAM

    SvaraRadera
  2. Du ser... dom är glada att ha dig där :)

    SvaraRadera
  3. Tror att vi delar samma dröm där

    SvaraRadera
  4. Ja tack!
    En liten lagom storvinst skulle ju inte sitta i vägen.
    Tyvärr är det inte ens troligt, enär jag aldrig köper lotter.
    Heja på, bra kämpat på jobbet i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Dom flesta tänker nog då och då på hur det skulle vara att vinna så mycket pengar. Tror att jag skulle letat upp någon liten deltid och sedan haft massor av tid över för handarbete och trädgård. Just nu trivs jag i alla fall på jobb och det är skönt. Visst är det härligt med glada positiva arbetskamrater.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Naturligtvis blev de glada när du kom!!!
    Vi skrapar och hoppas men det verkar inte gå vägen!
    Lycka till med resten av dagarna nu!
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  7. Tänk att skrapa fram....ooohhh...hade tagit massor av folk med mig och åkt ner till värmen, tänk att kunna bjuda med sina bloggisar, skitkul!!

    kram på dig/c

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥