Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

onsdag 2 februari 2011

Jakkie ♥ Emil = sant

I går fick vi besked om att det troligtvis blir valp. Den kommer att födas under vecka 8 och flytta hem till oss till påsk! Yngsta dotter ska få sin efterlängtade 300 poängs present!   Det ska bara blir  roligt, men jag vågar inte ta ut hela glädjen i förskott...


Men vad vi vet är att Molle - Herr springer spaniel - kommer till oss under vecka 8, medan hans husse & matte åker skidor och det ska bli kul! Det är 3:e gången vi passar honom och han är ett välkommet inslag i vår familj. Molle bara flyttar in och det verkar som han alltid bott hos oss. Ingen oro eller gny! Tror att han tycker det är mysigt att bo på pensionat och bli bortskämd!


4 kommentarer:

  1. Vilken härlig herre!!!
    Får lust att supergosa hund!!!
    Hoppas, hoppas det blir en valp!!!
    Kram :)

    SvaraRadera
  2. Vilken go hund, du kan se min hund på min blogg..

    Välkommen som följare hos mig...

    Kärlek...

    SvaraRadera
  3. En liten valp! Vad roligt. Hoppas det går vägen.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så skoj med en liten valp. Molle är väldigt lik vår dotters och svärsons hund. Kan nästan tro dom är syskon.

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥