Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

tisdag 4 januari 2011

Kväll och lugnet har lagt sig.

5 lediga framför mig...


Härligt!


Ska försöka njuta av dagarna med döttrarna.
Även passa på att träffa bror och brorsbarnen, vänner, föräldrar och Regnmakaren.


Regnmakaren är Toyboy´s som nya namn. Jag behövde någon som bröt torkan och han kom som en regnmakare till mig! Han släppte loss livets källa i mig och lät det flöda...


Livet känns trots allt ok i dag även med motgångar!
Läser om "Lyckan, kärleken och meningen" med livet av Elizabeth Gilbert för tredje gången - den boken ger mig svar och styrka att fortsätta vandra på denna jord.


Nightfall -
brodern som lever ensam kvar...
Här på besök i julgranen!

2 kommentarer:

  1. Låter som om du har det rätt bra och tänker positivt, det glädjer mej!
    Härlig bild på ökenråttan i granen, undrar om han låtsas att han har en yvig svans när han hoppar mellan grenarna :)
    Kramar Lippe

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du har källor att hämta kraft ur.
    Så söt han är, Nightfall, i julgranen. Tror kanske att han är i storskogen.
    Kram

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥