Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

onsdag 8 december 2010

Skånetrafiken...

--- är jag tyvärr beroende av. Den linjen jag måste åka har nog de sämsta  och  absolut kallaste bussarna i hela Skåne. I min arbetsväska ingår det en fleecefilt som överlevnadsutrustning!


I glad är jag nöjd över att få slippa ge mig i väg eftersom natten ha varit lång utan sömn efter kl 02,37. Gäsp! Efter vattengympan idag väntar sjukgymnastgympass. Det kan lederna behöva efter igår.


 Utsikten från bussfönstret är fantastisk med bokskog, slätt och hav. När jag inte fryser anser jag mig var mycket lyckligt lottad som är född i Sverige och får ha det så bra som vi har det i detta land. Det är lätt att gnälla på småsaker i bland men i det stora hela så är jag mycket nöjd över mitt liv.

Buss 165, december 2009 (Sydsvenskan).


Dagens musik blir Brian Adams

1 kommentar:

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥