Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

söndag 12 december 2010

Förtroende

Är ibland så trött på människor som missbrukar mitt förtroende eller min kompetens. Jag duger till att göra skitjobbet men inte till övrigt. I kväll  känner jag mig så tom och lurad, är på väg att stänga min dörr och låsa med dubbla lås.  

Engelbrektsgatan 2c
Ps! Vill bara tillägga att detta gäller ej Toyboy... Han är inte boven i dramat utan det gäller föreningslivet som kör med Härskarteknikerna fullt ut.

4 kommentarer:

  1. *suck* låter som mitt jobb....Men nä, vi biter ihop och vinner i längden! Kram :-)

    SvaraRadera
  2. Varma tankar till dig som tack för ditt stöd!!!

    SvaraRadera
  3. Skänker dig lite cyberstyrka att bita ifrån! Att bli trampad på är ingen värd!! Stå på dig.
    Kramar till dig/caja

    SvaraRadera
  4. Så trist. Ett gott råd: skit i den föreningen! Det finns andra som man blir på gott humör av att träffa.
    Kram

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥