Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

måndag 13 december 2010

Eva, partykompis från 80-talet

Vissa mornar kommer Eva upp på bussen och då blir ett en resa Down memory Lane. Vi var arbetskompisar under ett antal år i början på 80-talet och hade tokkul i hop. Vi var ett gäng (Eva, Lasse, Roland, Dick, Marie och jag) som festade varje helg, dansade, åkte skidor,drack öl-vin och grogg, åt krabbkakor, gick på konserter, badade, åkte till Grekland osv. Efter vi varit ute och dansat slutade vi oftast sommarnatten med bad på Ribban. 


Vilket gäng vi var och jag är så glad att jag har alla dessa fina minnen från en period då jag var en Free Spirit och fick möjlighet att leka av mig!


Dagens musik blir ett mycket litet smakprov på låtar som vi dansade till....

1 kommentar:

  1. Åh vilken nostalgilåtlista du bjuder på idag, Tack!! För minnena tillbaks till ungdomen...

    Ha en finfin dag min vän, kram/caja

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥