Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

söndag 7 november 2010

En av hösten sista rosor

Jag kan inte låta bli att ta in en av de sista
rosorna och försöka hålla kvar hösten ett
tag till.
I dag börjar den första av otaliga julmarknader,
det är redan fullt med julsaker i affären
och almanackan börjar bli full med julfester
och glöggmys -
men jag är inte redo för detta ännu!


Mitt höstavslut är inte fullbordat och jag vill
kunna njuta lite till av höstastrar och luktärtor
som fortfarande frodas i min trädgård.

4 kommentarer:

  1. Höstastrar har vi också i vår trädgård men allt annat är visset/fruset. Tyvärr.
    Jag kan knyppla en ängel åt dej om du vill. Den tar lite tid att göra så du kan inte få den nu bums. Har du någon viss tid du vill ha den klar till? Jag tar 175 kronor för den. Hoppas att det är OK.

    SvaraRadera
  2. Ingen brådska! Den som väntar på något gott... Priset är ok!!! Stor kram Lena

    SvaraRadera
  3. Har du så fina rosor i trädgården fortfarande?!
    Här har allt vissnat ner. -7 grader i natt.
    Men håller med, det är för tidigt med julsakerna redan.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. Mina rosor är fantastiska, Ingrid Bergman har två jättefina knoppar! Men vi har ännu ingen nattfrost, tom luktärtorna blommar och luktar underbart. Höstkramar Lena

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥