Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

söndag 25 december 2011

Juldagen

Det blev en riktigt GOD jul i år.

Dock var det hårt slit, så när vi kom hem blev det bingen (sängen på skånska) direkt.

I dag är det slappedag . . !

Denna förmiddagen har vi tillbringat i lugn och ro i soffan tittandes på den sista Piratfilen med Johnny Deep.

Numero Due har nu tagt La casa Donna (LcD) på en långpromenad, Numero Uno är i duschen och denna donna ska lägga sig på spikmattan och vila middag.

Sen ska vi äta vår egen julmat innan vi ska se på Morden i midsomer kl 21. Grannen är på semester 3 veckor i Thailand vilket innebär att vi har TV-tillgång till döttrarnas stora glädje. Han har dessutom en massa kabelprogram så jag tror att jag och LcD kan se fram emot flera lugna veckor !


God fortsättning på er alla . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥