Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

onsdag 23 november 2011

Kramar till alla

Vilken lång frånvaro det har varit.

Tråkigt så det förslår, men jag har inte råd med ytterligare ett abonnemang när Telia inte kan leverera en acceptabel uppkoppling. Nu påstår de att det kommer ett 4G nät i hollan innan årskiftet så jag får väl hoppas på det...
I dag har jag lånat en go väns dator för att bara komma in och säga hej. Snart blir det mer frekvent igen om Telia håller vad de lovar...

Allt är väl, ingen vinter ännu. Kroppen värker och ä sliten men det är ju inget nytt eller någon försämring  Döttrar och hund mår väl. Fortfarande jobb men en chef som vill bli av med alla som inte kan prestera på 110%. Region Skåne ska ju säga upp minst 300 personer för att fixa underskottet på 450 miljarder. Tar dagen som den kommer! Njuter av mannen som ger livet guldkant, det finns inget Vi - det finns bara Han och det finns bara Jag, ibland är vi tillsammans och det är underbart. Det räcker långt! Inte redo för något mer avancerat!

Sugen på glögg, pepparkakor, lussekatter och Apotekarens Julmust. Ska bli mysigt med advent på söndag!

Kram på er alla


Lena



7 kommentarer:

  1. Glad att se dig igen :)
    Längtar som du efter söndagens glögg och pepparkakor

    SvaraRadera
  2. Kram och välkommen tillbaka. Du har varit saknad!

    SvaraRadera
  3. Jag har saknat dej! Visst ska det bli gott med glögg och pepparkakor.
    Vill du att jag ska skicka dom tre änglarna jag har klara eller vill du ha alla på en gång?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, välkommen tillbaka.
    Ha nu en jätteskön advents-söndag

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Hej hej!

    Jag låser min blogg men vill gärna ha dig med om du vill fortsätta hänga med mig! :-)

    maila mig på ankipelagia@gmail.com

    Kram
    Anki

    SvaraRadera
  6. Åh, vad roligt att höra ifrån dig! Det är tråkigt när det blir ofrivilliga avbrott och man känner sig rätt "handikappad" utan dator och internet. Jag bor tillfälligt hos mina föräldrar nu och deras laptop hackar på sista varvet nu innan den lägger av så det är himla frustrerande.. Ha det gott! Vi ses!
    Jag har bytt bloggdomän och har ny adress
    http://misshenriksson.wordpress.com

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥