Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

lördag 16 juli 2011

Flocken samlad

Är hemma efter ett dygns "faster-arbete" dvs passat brorsbarnen. Det är så kul med ungarna och valpen - vilket samspel!!! Energikick!

På även hem hämtade jag upp duodottern från hundlägret på Marma. Hon har haft en helt underbar upplevelse och är så nöjd. Hennes lånehund hette Gudrun - en schäfer. Dottern är trött, skitig och lycklig. Sover redan med valpen i sin famn...

Lägger upp en bild i morgon - fixar det inte från Iphonen.
Nu ska jag även sluta mina trötta faster ögon -> zzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥