Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

onsdag 29 juni 2011

Tänk att det redan är sista veckan i juni

Solen skiner och värmen är het.
Alla fönster är öppna och i mitt
fönster spelar min Woodstock Chime
när vinden sveper in.
Den är stämd i Gregorian Alt och
det låter ljuvligt i mina öron.


Det är skönt att vara online igen även
om det nu är ett mobilt bredband som
är lite slöare än det fasta vi hade.

Det mesta är bra med mig och döttrarna.
Knäet blir sakta med säkert bättre och
det är skönt.

Har saknat er alla och ska försöka
läsa in mig på era bloggar för att
veta vad som hänt och är på G.

Stor kram från Lena

2 kommentarer:

  1. Skönt att ha dig tillbaka!

    Å inte visste jag att man kunde ställa in såna vindspel på en viss låt - låter helt underbart!

    SvaraRadera
  2. Hade ingen aning om att man kunde stämma dom där klockspelen i en speciell melodi.
    Kram och njut av dom sista dagarna i juni.

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥