Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

lördag 23 april 2011

Texten till "Ett liv med dig"

Kan jag få skänka dig en ton
Och samtidigt dela den med dig
En önskan jag har och jag känner ditt svar
Vi behöver inga ord

Kan jag få skänka dig min tid
Och vill du sen dela den med mig
I säkert förvar nu mitt hjärta du har
Och varje stund jag är med dig
Så vet jag att min dröm har blivit sann

Ref:
Ett liv för mig är ett liv med dig
Doften av dig hår, varje liten tår
Gör mig mera säker på
Att ett liv för mig är ett liv med dig
Jag kommer alltid, alltid att älska dig

Kan jag få skänka dig en ros
En vacker och annorlunda ros
Den finns bara i vår blomfantasi
Men varje morgon slår den ut

Kan jag få skänka dig en ton
Som alltid ska spela inom dig
Försiktig men fri klingar vår melodi
Och när den stilla flyter bort
Då vet vi att vår dröm har blivit sann

Ref:
Ett liv för mig är ett liv med dig
Doften av dig hår, varje liten tår
Gör mig mera säker på
Att ett liv för mig är ett liv med dig
Jag kommer alltid, alltid att älska dig

Ett liv för mig är ett liv med dig...




Detta är den finaste kärleksången jag vet -
speciellt när The Real Group sjunger den a capella!

1 kommentar:

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥