Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

fredag 11 mars 2011

Äntligen Fredag

Så skönt att vecka äntligen är slut. Den har varit tung med knäckande smärta, speciellt i knäet. Men nu blir det op i maj - hoppas på att detta löser problemet! Måste ta mig i kragen och inte bli deppig pga detta... Spelar därför Barry Manilow som passar mitt för veckan svängande humör.


På tal om svängande... Vilket väder vi har haft i dag - riktigt tokväder. Ena minuten strålande sol, nästa värsta snöfallet... men vi ska väl inte klaga. Tänk på stackarna i Japan!


I går dog vår sista och älskade gerbil Nightfall. Han har levt nästan 3 månader efter hans livkamrat dog och de är flockdjur så det var liksom väntat. Att låta Numero Due få gerbils för snart 4 år sedan har varit en trevlig upplevelse. De har varit små sociala och vänligt sinnade små vänner som hållet oss sällskap i soffan på kvällarna. Det var en stor sorgkväll för familjen.

Nightfall i julgranen 2010

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Så söt han är på bilden. Förstår att du är ledsen men hoppas att du kan njuta av helgen ändå.
    Kram

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥