Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

måndag 10 januari 2011

När vardagen är grå - förgylld den



Gillar att gå in och läsa vad Claus har att berätta. Visserligen är min danska sisådär, men fixar det oftast och njuter av hans bilder. Dagen blir genast vackrare och min själ får ro...

Idag rekommenderade han oss läsare att gå in och avnjuta Tom Stuart - Smith´s bildspel. Vilken harmoni bilderna förmedlar till mig...

Foto: Tom Stuart - Smith 

3 kommentarer:

  1. Ska absolut gå in där när middagen är avklarad, tack goa du. Kram/caja

    SvaraRadera
  2. Läste (på bloggen Lusthuset)om kvinnan som du handlar blommor/plantor av på torget i Ystad - hoppas de har klarat sig under de snötäcket som ni i Skåne har fått i vinter.

    SvaraRadera
  3. Tak for den flotte omtale og dine besøg på min blog.

    En herlig blogdu har. Jeg blev så glad og rørt over, du i spillede Edith Piaf. Hun var SKØN

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥