Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

lördag 15 januari 2011

I mitt nästa liv...

... ska jag bli trädgårdsmästare.


Jag älskar att läsa på Claus Dalbys blogg och i dag introducerade han mig till hemsidan Gartneriet Spiren. Jag tycker sedan länge om julroser och har en stor vit i min trädgård men jag har ingen större kunskap om dem. Så nu har Claus bok kommit upp på min önskelista!


Önskebok!


Julrosor från http://www.gartnerietspiren.dk/

2 kommentarer:

  1. Åh...det har jag inte tänkt på...jag får nog fundera...jag tror jag vill bli en katt faktiskt.

    tack för underbara Mauro, i love him!
    Kram/caja

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder.
    Krya på dej!
    Kram

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥