Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

torsdag 20 januari 2011

Enligt Sivanas mystiker

så försöker jag med:
  • En daglig kontemplation över var jag befinner mig och över vart jag är på väg...
  • Göra en reflektion dagligen över mitt syfte och hur jag lever. Försöker tänka lite längre och djupgående på hur jag skulle kunna förbättra mitt liv nästa dag...
Alla dagar fixar jag inte det men det är mina intentioner, inte helt fel... Gillar mig själv mer och mer!


I dag åker till Ystad Saltsjöbad på två dagars "arbetsläger" och tar timeout från bloggen. Ska njuta av go mat, vacker miljö och välfylld bar!


Åter på lördag... (Lippe och Caja ni får tyvärr sjunga utan mig igen!)

5 kommentarer:

  1. Hoppas du får det bra på arbetslägret! Ser fram emot att få höra när du kommer hem på lördag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får det riktigt trevligt! Ser fram emot att du berättar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Njut i dagarna två vännen! Lyssna på havet...och ha det bra.

    Kram/caja

    SvaraRadera
  4. Ha det så skönt på din timeout

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥