Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

tisdag 14 december 2010

Vattengympa

Äntligen tisdag. Vattengympa i varmvattenbassängen, skrubbning, hårinpacknig och hudolja. In i bastun och kokas - det är så härligt att bli varm ända in i benmärgen. Nu är det halvläge i soffan med en god JAVA och goa SMS från toyboy.


Nedan kommer ett smakprov på mitt senaste försök till kreativitet. Jag ska fixa flera kaprifoler på min vägg ovanför min säng med hjälp av schabloner. Jag har bara börjat - få se om det blir bra. Sen ska ju rätt belysning till...





Dagens musik är Eva Cassidy  - The one and only!

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Vad duktig du är! Hoppas att du får en fortsatt varm och avslappnad kväll!
    Och kanske något mer SMS.....

    SvaraRadera
  2. Så fina kaprifoler. Är det scabloner du använder?

    SvaraRadera
  3. Ja det är det. Köpte dem för 3 år sedan - glömde bort dem men hittade nu när jag rensar o har flyttat runt i lägenheten. Är inte klar ännu, letar efter rätt guldfärg. Ska även göra några fler fast mindre - men de har jag ingen schablon på utan får göra på fri hand när kroppen orkar håla penslen stadigt. Tack för dina värmande ord!

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥