Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

tisdag 28 december 2010

Tisdag kväll

och ledig i morgon igen. Härligt!


Kvällen ska ägnas åt Kommissarie Lewis på kanal 5 kl 21.00. Tyvärr så får Gibbs utgå trots att han varit min favorit sedan 80-talet då han var med "St Elsewhere" en soap som jag såg under mina unga år i USA.

Snygging  nr 1;Mark Harmon

Mysing nr 1;Kevin Whately

4 kommentarer:

  1. Stannar upp ett tag här vid datorn....dreglar lite...över vilken av dina två kandidater får du gissa ;-)?

    Ha en skööön kväll/caja

    SvaraRadera
  2. Precis som du skriver så är Gibbs mums och Lewis mys, jag väljer inte, jag är oblyg och tar bägge!!
    Tack o kram!

    SvaraRadera
  3. Dom två karlarna kan man dregla en stund över.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Klart jag tog Gibbs...eller var han paxad ;-)

    Ps. har gjort lite reklam för dig inne hos mig...

    Kram!

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥