Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

tisdag 21 december 2010

Snöstorm över Söderslätt

I natt känns det gott att vara uppe - snön vräker ner utanför fönstret och jag tycker det är så mysigt! Det knäpper i de gamla fönsterna och brusar i ventilerna. Snön började komma in över oss kl 22.30 har snart dragit förbi. Skönt att inte oroa sig för buss och annat i morgon. Är ledig från arbetet så det känns ok och inte stressande att inte kunna sova. Visst, jag kan ta en sömntablett men känner inte för det i natt. 


Har läst ut en bok i natt: Carin Gerhardsen "Vyssan lull" ur Hammarbyserien - riktigt bra! Gillar svenska deckare för tillfället!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att känna att det ok att ha en natt med lite mindre sömn, det är ju enklare när man inte behöver ställa klockan för att gå till jobbet.

    Ha en skön, snöig dag vännen. Kram/caja

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥