Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

onsdag 22 december 2010

Skottpengar...

Just nu är det skottpengar på min yngsta. För ca 30 minuter sedan dvs runt halv ett ropar hon: -"Har du släckt mor", inte en gång utan tre... Jag hör detta långt borta i den underbara dvalan och tvingas upp till ytan, ställer frågan: -"Ja, vad é dé"? (Hon kan ju vara döende...) Ungaskrället svarar: -"Ja bara undrar"...


Så nu sitter jag här klarvaken. Det är -11,1 grader kallt , fullmåne och det gnistrar ute. Försökte ta en bild på södra trädet för skuggan från månen är så vacker, vilket jag förvisso är tacksam över att få se, MEN JAG HADE HELLRE SOVIT!!! 




PS! Jag har redan väckt henne två gånger och frågat om hon sover... Hihihi

2 kommentarer:

  1. Bra gjort! På henne bara :)
    Sv:
    Ta det lugnt hör du, ingen ska behöva däcka!
    Här har vi bestämt vad som känns viktigt att vi har på jul och grabbarna fick bestämma eftersom de vet att ansvaret ligger på dom i år.
    Hoppas du får en god natts sömn!
    Stor kram från mej!

    SvaraRadera
  2. hahahhaah så ska de tas ;-))

    Kram/caja

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥