Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

söndag 5 december 2010

2:a Advent 2010

Ljuslykta 1

Ljuslykta 2

Ljung med mössa

Mitt fönster i tv-rummet
Mormors gamla adventsljusstake med riktiga ljus

Ovan bilder från mitt 2:a advents firande. Njöt av julklappen jag köpte till mig själv i fjol, Nils Landgren "Christmas with my friends" I och II. Underbar musik som gav massor av sinnesro!



3 kommentarer:

  1. Åh vad jag gillar din låtlista...superskön!!!
    Hopas du har haft en skön söndag, här där vi bor har det snöat hela dagen....jag ska köra till Hässleholm i morgon och undrar hur det ska gå....Var bor du i Skåne Lena?

    Varm och snöig kram från mellanskåningen caja

    SvaraRadera
  2. Visst är Eldkvarn fantastiska!!!Jag bor den södra delen - Trelleborg. Pendlar till Lund 4 dagar i veckan där jag jobbar halvtid.Här har det varit snöfall och -2 hela fm för att sedan bli tö + 2 i em. kram

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig lyssnat på Eldkvarn och Plura förut. Efter "så mycket bättre" i lördags skulle jag kunna tänka mej att köpa skivor med dom.
    Kram

    SvaraRadera

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥