Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

onsdag 3 november 2010

Arbetsgivare

Jag känner mig lyckligt lottad som har en bra chef!
Att hon ser till min potential - inte mina fysiska tillkorta kommande, är fantastiskt.
Hon har inga favoriter eller kompisar i personalen utan behandlar alla lika - vilket vara mycket ensamt, det ser jag ibland i hennes ögon.
Jag är tacksam över att ha lyckan att få stiga upp och ha ett arbete att gå till vilket är inte alla förunnade...
Har till och med fått löneökning i år oxå trots att jag inte kan ge 100 %.

Detta gör mig mycket glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥