Välkommen att följa min tankar i livet. De kan vara av olika karaktärer men de behöver släppas fria!
Tycker du inte om dem, är det helt ok - de är mina och jag står för dem!

söndag 28 november 2010

1:a advent

Snön ligger i trädgården och det vet jag inte när det gjorde senast en advent. Det måste vara flera decennium tillbaka. Det är så vackert och rofyllt ute vilket är bra för människan.


Fick en julspecial från Spotify Open av en väns kompis. Härlig julmusik att lyssna på för att komma i adventsstämning. Saknar min äldsta tös så här i advent - hon är riktigt tokglad i jul med allt vad det innebär. Jag vet ju att hon har det bra uppe i norr där hon gör sitt volontärår. Det är bara jag som är egoistisk och vill ha henne med mig på julskyltningen i dag - det är inte detsamma om vi inte är alla ...

Ett nyputsat fönster med adventsljusstake ger stämning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir jätteglad om du skriver en rad -
alla dina tankar är värdefulla för mig!
♥ ♥ ♥